Natural de Solsona explora les possibilitats musicals de la flauta travessera i la veu. Per a això, s'ha format en flauta al Conservatori de Cervera, Cant Líric al Liceu i Cant Històric a l'Esmuc. Així mateix, impulsa projectes propis com el duo Isanta&Wasserman, amb el qual investiga sobre la música dels segles XVI i XVII peninsulars, i el projecte Potser Demà juntament amb Eduard Gener en el qual reviuen el swing dels seixanta a Catalunya.
La trobareu a l'EMM Bellpuig i l'EMMAgramunt transmetent la passió per la flauta i el cant.
Ignacio Ramal és un violinista especialitzat en la interpretació històricament informada, àmbit en què s'ha format amb els mestres Manfredo Kraemer a Barcelona i Enrico Onofri a Palerm. Col·labora habitualment amb grups com Le Concert des Nations, La Real Cámara, Arlequin Philosophe o L'Estro d'Orfeu; i ha col·laborat amb les agrupacions com Il Pomode Oro, Ensemble Pulcinella, Orquestra Barroca Catalana, La Spagna, L'Arcadia o La Madrileña. És membre de l'ensemble La Vaghezza i també fundador i director del grup The Ministers of Pastime.
Original de Gran Canària, compagina els seus estudis musicals amb la seva passió per l'ensenyament, graduant-se en Educació Primària amb menció a Educació Musical el 2016. Continua la seva formació com a traversista a l'ESMUC amb Marc Hantaï com a professor.
Durant aquests anys teniu l'oportunitat d'iniciar els estudis de cant modern amb Carme Canela. La seva capacitat de lideratge i disposició per al treball cooperatiu el porta a fundar l'ensemble Sonorum Madre el 2019 amb l'objectiu d'apropar la música antiga a un públic infantil.
Comença els seus estudis musicals al Conservatori de Molina de Segura (Múrcia), de la mà de Raúl Céspedes. El 2016 ingressa al Conservatori Superior de Música de Múrcia amb Kataryzna Grenda. Dos anys més tard es trasllada a Barcelona, i és alumne del Professor Ashan Pillai a l'Escola Superior de Música de Catalunya.
Ha participat en cursos i masterclass de professors com Paul de Clerk, Leo de Neve, Yuri Bashmet i Silvia Simionescu, entre d'altres. És membre titular de l'Orquestra de Jóvenes de la Región de Murcia, així com de la Orquesta de Jóvenes de la Provincia de Alicante. Ha fet col·laboracions amb orquestres com l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, l'Orquesta Filarmónica de Alicante i la Orquesta Sinfónica de la Región de Murcia. Ha participat al XIII Ciclo de Jóvenes Intérpretes del Ayuntamiento de Murcia, l'any 2020.
Natural de Salamanca, compagina la formació musical amb els estudis universitaris en filosofia. S'especialitza en percussió històrica a través del Grau Superior i Màster de Música a l'ESMUC, amb Pedro Estevan com a professor, en percussió tradicional de Salamanca amb Mara Cañizal i en percussió gallega amb Alba Alonso. Actualment continua la seva formació amb Murat Coskum.
Ha col·laborat com a percussionista amb Hesperion XXI, Le Concert de Nations, Collegium 1704, Camerata Iberia i Concerto Italiano entre d'altres. Actualment forma part de BallArte Ensemble, Pretérito Imperfecto, Plebeyos Bailes, Ibera Auri i la companyia de teatre Espurna Teatre.
Gonzalo Bañeres, és músic, productor i docent graduat a l'Escola Superior de Música de Catalunya amb l'especialitat de sonologia i també a Ciències Biomèdiques per la Universitat de Barcelona.
Compagina la docència en formació professional amb projectes dinnovació tecnològica relacionats amb la música, la implementació digital del so i la salut. Va ser l'encarregat de dur a terme el disseny del programari del projecte Racó Immersiu de Versembrant, construint l'arquitectura de les quatre estacions dedicades als diferents elements de la producció de música urbana i hip-hop. Així mateix, ha estat el productor musical del curt d'animació "El ritme de la memòria".
Natural de Cornellà de Llobregat compagina la formació dramàtica amb la carrera de Psicologia a la UB. A l'Institut del Teatre de Barcelona amplia la seva formació com a actriu complementant-la amb el cant, dansa i circ, en l'especialitat de teles aèries.
A la seva carrera professional abasta des de l'audiovisual, amb Matar al Padre de Moviestar+ i Oh my goig! de BTV, fins al teatre amb el seu paper a La casa de Bernarda Alba, Almisdaé o La Rebel·lia Possible. Ha treballat amb la companyia de teatre Magatzem d'Ars i actualment forma part de la Cia i la Melancònia. Així mateix, està treballant és el seu propi projecte TRAMPANTOJO, on, a més d'actriu, és directora d'escena i guionista.
Comença els seus estudis musicals a l'escolania del Real Monesterio de San Lorenzo del Escorial, que compagina amb la seva formació com a historiador a la Universidad Complutense de Madrid. Actualment, finalitza els estudis de Grau superior d'òrgan a l'ESMUC amb Óscar Candendo i Juan de la Rubia com a professors.
Com a solista ha actuat a diferents emplaçaments de Madrid, Catalunya, Balears i Castella i Lleó, i com a continuista ha col·laborat amb nombroses agrupacions de música antiga. Actualment és organista a la Basílica pontifícia de San Miguel, a Madrid, i toca regularment a la Cripta de la Sagrada Família de Barcelona.
La soprano portuguesa, va néixer a Porto, ciutat on va estudiar i on es va graduar a Llengües i Cultures Estrangeres a l'Escola Superior d'Educació (ESE) de Porto ia Cant Barroc a l'Escola Superior de Música i Arts de Porto (ESMAE). Té un Màster en Cant Històric per l´Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC). És particularment activa al camp de la música antiga. Va participar de Masterclasses amb Sara Mingardo, Maria Cristina Kiehr, Christian Hilz, Pierre Mak, Susan Water i Isabel Alcobia. Va estudiar Gestualitat Barroca amb Jean-Denis Monory i Bajo Continu amb Pablo Zapico i Ronaldo Lopes.
Grup emergent de música antiga i creació artística.